Zloto



Patrzysz na archiwalną wersję wątku "Zloto" z forum pl.biznes.wgpw





roman ban - 19 Paź 2008, 12:09

w BRD ludzie masowo pozbywaja sie zlota -
to tylko taka informacja dla zainteresowanych


BartBK - 19 Paź 2008, 18:25





w BRD ludzie masowo pozbywaja sie zlota -
to tylko taka informacja dla zainteresowanych

--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -
http://www.gazeta.pl/usenet/



Jasne:
http://www.proaurum.de/ dla nieznających niemieckiego:
Piszą, że nie  ma i nie wiedzą  kiedy będzie:
Oraz czasy dostaw...

Aktuelle Lieferzeiten

 Goldbarren 1 Gramm bis 500 Gramm  6 Wochen
 Goldbarren 1000 Gramm  4 Wochen
 GoldmĂźnzen
 zur Kapitalanlage                      3-6 Wochen
 SilbermĂźnzen Maple Leaf  voraussichtlich I. Quartal 2009
 SilbermĂźnzen American Eagle     voraussichtlich I. Quartal 2009
 SilbermĂźnzen Philharmoniker:   2-4 Wochen
 SilbermĂźnzen Andorra:   2-4 Wochen
 SilbermĂźnzen Australien     Januar 2009
 Silberbarren bis 1.000 Gramm  Januar 2009
 Silberbarren 5.000 Gramm  Dezember 2008
 Platin und Palladium  I. Quartal 2009

To taka informacja dla zainteresowanych...


NoName - 20 Paź 2008, 01:21


w BRD ludzie masowo pozbywaja sie zlota -
to tylko taka informacja dla zainteresowanych



kilka dni temu mowili w ARD o masowym wykupie zlota.

moze czas zaczac uczyc sie jezykow.


skippy - 20 Paź 2008, 04:53


| w BRD ludzie masowo pozbywaja sie zlota -
| to tylko taka informacja dla zainteresowanych

kilka dni temu mowili w ARD o masowym wykupie zlota.

moze czas zaczac uczyc sie jezykow.



Nie ma BRD?



skippy - 20 Paź 2008, 04:54

Niemcy nie mówią "RFN".

:))))))


Dieter - 20 Paź 2008, 05:33

A tutaj cos ekstra dla frajerow od zlota, wyznajacych zasade "kup i trzymaj":

http://www.safehaven.com/images/fox/1385_c.gif

http://66.38.218.33/scripts/hist_charts/yearly_graphs.plx

D.


Dieter - 20 Paź 2008, 05:47

Srebro tez bylo dobre:

Kupujac w 1792 r. 1 uncje srebra po 1.293$ juz w 1992 r. moglismy za nia wziac
3.71$. Przy czym przez pierwsze 70 lat kurs caly czas sie kisil w miejscu, aby
juz w 1864 r. wystrzelic na 2.94$, a pozniej spadac do 1932 r. na 0.25$.

Buy and Hold rzadzi jak nic.

D.


totus - 20 Paź 2008, 06:13


Srebro tez bylo dobre:

Kupujac w 1792 r. 1 uncje srebra po 1.293$ juz w 1992 r. moglismy za nia
wziac 3.71$. Przy czym przez pierwsze 70 lat kurs caly czas sie kisil w
miejscu, aby juz w 1864 r. wystrzelic na 2.94$, a pozniej spadac do 1932
r. na 0.25$.

Buy and Hold rzadzi jak nic.

D.



To nie ma znaczenia. Teraz będzie inaczej. Tamto się już nie powtórzy.


roman ban - 20 Paź 2008, 06:14


Niemcy nie mówią "RFN".

:))))))




taki text -sprawdzilem -i dzwonilem do tego radia -obieali ze dzisiaj
sprostuja temat .
pzdr
Roman.B


Dieter - 20 Paź 2008, 06:19

Ta, Sky is the limit.

D.


skippy - 20 Paź 2008, 06:20

Myślałem, że chodzi o problem z "BRD" :)))

totus - 20 Paź 2008, 06:21


Ta, Sky is the limit.

D.



Taki jakoś mało ambitny jesteś dziś.


roman ban - 20 Paź 2008, 06:24



| w BRD ludzie masowo pozbywaja sie zlota -
| to tylko taka informacja dla zainteresowanych

kilka dni temu mowili w ARD o masowym wykupie zlota.

moze czas zaczac uczyc sie jezykow.



Część inwestorów panicznie zaczęła wycofywać swój kapitał z sektora metali
szlachetnych,
20.08.2008 zrodlo inwestyje.pl
http://www.inwestycje.pl/surowce/analiza_rynku_zlota;39379;0.html


SlawcioD - 20 Paź 2008, 16:33



| Ta, Sky is the limit.

| D.

Taki jakoś mało ambitny jesteś dziś.




btw. trzeba wiedziec kiedy kupic i kiedy sprzedac ;) te wykresy ktore
wrzucicl Diter tylko to potwierdza ;)

pozdrawiam
SlawcioD


Marcin Radziewicz - 20 Paź 2008, 17:28


To nie ma znaczenia. Teraz będzie inaczej. Tamto się już nie powtórzy.



The four most expensive words in the english language are: this time
it's different.

M.


Greg - 20 Paź 2008, 17:51

A tutaj cos ekstra dla frajerow od zlota, wyznajacych zasade "kup i
trzymaj":

http://www.safehaven.com/images/fox/1385_c.gif

http://66.38.218.33/scripts/hist_charts/yearly_graphs.plx

D.



Ale co z tego wynika?
Że za rok złoto będzie tańsze?


fatso - 20 Paź 2008, 19:02


| A tutaj cos ekstra dla frajerow od zlota, wyznajacych zasade "kup i
| trzymaj":

| http://www.safehaven.com/images/fox/1385_c.gif

| http://66.38.218.33/scripts/hist_charts/yearly_graphs.plx

| D.

Ale co z tego wynika?
e za rok z oto b dzie ta sze?



Toczy sie rozpaczliwa walka o ocalenie systemu tzw Fiat money.
Jesli fiat money upadnie to wasze wykresiki bedziecie mogli sobie
zainstalowac w toalecie jako b. uzyteczny kawalek papieru.
Wartosc rynkowa kruszcow, uranu, ropy bedzie wyznaczal jakis inny,
rzetelny miernik wartosci. Co do zlota/ srebra to juz dzis panuje
na rynku powazna dychotomia(rozziew) pomiedzy tym co za nie daja
gieldowe zydy a ile da kupiec na eBayu czy innym kramiku zwyklego czlowieka.

fatso


Pester - 21 Paź 2008, 04:58

"roman ban"

Część inwestorów panicznie zaczęła wycofywać swój kapitał z sektora metali
szlachetnych,
20.08.2008 zrodlo inwestyje.pl
http://www.inwestycje.pl/surowce/analiza_rynku_zlota;39379;0.html



Jesli nawet cena złota spada, to jest to wyrazny dowód na to, że pieniądze
WYPAROWALY i nie ma za co nawet złota kupować.

Pester


fatso - 21 Paź 2008, 06:13


Poczekajcie z zakupami zlota, na razie to rzady i banki centralne
ratuja systemy finansowe, ta wpuszczona kasa odbije sie czkawka w
postaci rosnacej inflacji a wtedy przyjdzie czas na zloto, na razie
uciekaja od metali, ale sie  obudza, teraz obserwowac.

| "roman ban"

| Część inwestorów panicznie zaczęła wycofywać swój kapitał z sektora metali
| szlachetnych,
| 20.08.2008 zrodlo inwestyje.pl
| http://www.inwestycje.pl/surowce/analiza_rynku_zlota;39379;0.html
| Jesli nawet cena złota spada, to jest to wyrazny dowód na to, że pieniądze
| WYPAROWALY i nie ma za co nawet złota kupować.

| Pester



nikt normalny od zlota nie ucieka, wprost przeciwnie.
Z Polski tego moze nie widac ale kompanie sprzedajace detalicznie zloto
jak Baird, nie moga nastarczyc klientom suwerenow i malych sztabek
zlota. Na ebayu tez az furczy, tak szybko schodza krugerrandy. Natomiast
poza oczywista manipulacja ze strony COMEX w USA jest mozliwe, ze banki
centralne jak rosyjski, podtrzymuja chwiejacy sie ich system finansowy
sprzedajac zloto.

fatso


Pester - 21 Paź 2008, 08:38

"Amrest"

Poczekajcie z zakupami zlota, na razie to rzady i banki centralne
ratuja systemy finansowe, ta wpuszczona kasa odbije sie czkawka w
postaci rosnacej inflacji
======================
No bez watpienia tak będzie. Tylko że na razie jest to inflacja u nas,
inflacja złotówki.
Czekam kiedy się zacznie inflacja w USA.

Pester


Pester - 21 Paź 2008, 08:40

"fatso"

nikt normalny od zlota nie ucieka, wprost przeciwnie.
Z Polski tego moze nie widac ale kompanie sprzedajace detalicznie zloto
jak Baird, nie moga nastarczyc klientom suwerenow i malych sztabek zlota.
Na ebayu tez az furczy, tak szybko schodza krugerrandy. Natomiast poza
oczywista manipulacja ze strony COMEX w USA jest mozliwe, ze banki
centralne jak rosyjski, podtrzymuja chwiejacy sie ich system finansowy
sprzedajac zloto.

fatso



No tak. To by mogło byc wytlumaczenie tej chwilowej obnizki ceny złota.

Pester


Greg - 21 Paź 2008, 09:31

A tutaj cos ekstra dla frajerow od zlota, wyznajacych zasade "kup i
trzymaj":

http://www.safehaven.com/images/fox/1385_c.gif

http://66.38.218.33/scripts/hist_charts/yearly_graphs.plx

D.



Dieter, jak widzisz złoto w ciągu najbliższych 2-3 lat?


roman ban - 22 Paź 2008, 14:40


| nikt normalny od zlota nie ucieka, wprost przeciwnie.
| Z Polski tego moze nie widac ale kompanie sprzedajace detalicznie zloto
| jak Baird, nie moga nastarczyc klientom suwerenow i malych sztabek
| zlota. Na ebayu tez az furczy, tak szybko schodza krugerrandy. Natomiast
| poza oczywista manipulacja ze strony COMEX w USA jest mozliwe, ze banki
| centralne jak rosyjski, podtrzymuja chwiejacy sie ich system finansowy
| sprzedajac zloto.

| fatso

Jak widac wszyscy od zlota uciekaja... dolar dziala jak magnes, ale to
sie odwroci
 jak pojawi sie nagly wzrost inflacji, najpierw sie uspokoja rynki,
potem pojawi sie
inflaca za te wpuszczone mld w rynek. I wtedy bedzie mozna brac zloto,
pewnie gdzies w 2009.
Wsparcie gdzies na650$. To ze ludzie biora kazde ilosci w sztabkach to
tym bym sie nie przejmowal.
Zawsze ludzie cos biora i czesto wychodzi ze sie myla.
Srebro niestety to juz nie metal szlachetny, ma spore zastosowanie w
przemysle a jak przemysl zwalnia to...
i srebro mniej potrzebne wiec nie patrzylbym na historyczne powiazania
ze zlotem.



piszesz cyt; jak widac wszyscy uciekaja od zlota )
jak pisalem pare dni temu bylo oburzenie -niektorzy pisali ze niemozna
nadazyc ze sprzedarza
-proponowalbym porownanie cene zlota sprzed 10 lat odejmujac(biorac pod uwage
inflacjie ) np.w BRD(RFN) wychodzi stopa zwrotu na dzien dzisiejszy ok - 7 %
to niezly wynik -biorac pod uwage nieruchomosci chyba niemusze pisac -
pzdr
R.B


roman ban - 22 Paź 2008, 14:45


Niemcy nie mówią "RFN".

:))))))



melduj sie
roman


kroo...@poczta.onet.pl - 22 Paź 2008, 15:06

..-proponowalbym porownanie cene zlota sprzed 10 lat odejmujac(biorac pod
uwage

inflacjie ) np.w BRD(RFN) wychodzi stopa zwrotu na dzien dzisiejszy ok - 7 %
to niezly wynik -biorac pod uwage nieruchomosci chyba niemusze pisac -
pzdr
R.B



faktycznie (-7%) to dobry wynik???
kroovka


roman ban - 22 Paź 2008, 15:21


...-proponowalbym porownanie cene zlota sprzed 10 lat odejmujac(biorac
pod
uwage
| inflacjie ) np.w BRD(RFN) wychodzi stopa zwrotu na dzien dzisiejszy ok -
7 %
| to niezly wynik -biorac pod uwage nieruchomosci chyba niemusze pisac -
| pzdr
| R.B

faktycznie (-7%) to dobry wynik???
kroovka



ooo pan kroovka osobiscie  -milo cie  powitac ,jak samo poczucie ?
moze bytak troche merytoryki jak za dobrych czasow -nie uwlaszczajac
pzdr
Roman,b


skippy - 22 Paź 2008, 15:21


| Niemcy nie mówią "RFN".

| :))))))

melduj sie
roman



skype jestem zazwyczaj
nie uzywam w ogóle gg
z różnych przyczyn


skippy - 22 Paź 2008, 15:22

..-proponowalbym porownanie cene zlota sprzed 10 lat odejmujac(biorac
pod
uwage
| inflacjie ) np.w BRD(RFN) wychodzi stopa zwrotu na dzien dzisiejszy ok -
| 7 %
| to niezly wynik -biorac pod uwage nieruchomosci chyba niemusze pisac -
| pzdr
| R.B

faktycznie (-7%) to dobry wynik???
kroovka



A to był minus czy myślennik?

platforma z parami usd/pln, eur/pln, złoto
troche off - gdzie kupowac zloto ?
Złoto - na rynku metali
Nie wszystko zloto co sie swieci...
gdzie kupić złoto?
FUTRA. Tu typuj na 10-04-02 sroda
Surowce - indeks CRB Futures najwyzej od 81 roku
  • kredyt;gotowkowy;do;250;tys
  • al hno3 stez
  • PRZECICATNA KRAJOWA
  • monk thelonious
  • B3aBCnia wodna
  • Baza postów z for internetowych || Index